ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 26 November 2011

...jadual untuk sabtu & ahad...

sabtu ngan ahad ni dok rumah je la saya...
en tunang balik kampung sebab nak settle pasal borang nikah...
gila kental 3weeks ++ lagi nk nikah tapi borang tak settle lagi...huhu
xpa, da kol Pejabat Agama Langkawi...dieorg cakap boleh hantar dlm 2weeks before tarikh nikah...
so, next week saya lak balik kampung utk settle pasal borang nie...
actuallly, last month kitaorg da cuti almost 1 week utk settle pasal borang ni but tak settle jugak...
adoiii....complicated jugak benda ni sebenarnya...so for bakal pengantin akan datang baik korang settle borang2 nikah ni awal2...lagi2 yang dok jauh dari kampung cam kami...susah sikit la kan...penat+money...huhu

now berbalik pada tajuk asal...heheh...plan nye sabtu ahad ni aku nk settle kad jemputan utk sweet sweet  friends yang nak kena pos...so,selasa nanti da blh pos...tak banyak pun kad jemputan yang nak di poskan sbb kebanyakan nya aku da bagi by hand, mudah ckit....

plan kedua nak kemas baju and segala barang2 aku kat umah akak aku ni...nnti kan da nk dok umah sendiri...bestbestbest...hahah...masa ni je ada utk aku kemas...next week da blk kg...tp barang aku tak banyak pun kat sini...banyak lagi barang aku kat kampung nun...ok la, nk p kemas2 da ni...byeee

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.