ChurpChurp

Nuffnang ads

Sunday 3 June 2012

konsert kenangan Allahyarham Sudirman Hj Arshad

aku sangat suka lagu lagu nyanyian allahyarham sudirman...
lagu beliau yang paling aku suka lagu Salam Terakhir ngan Balik Kampung...
lagu Balik Kampung sangat nostalgia bagi aku...huhu
teringin aku nak g konsert ni sebenarnya...
tapi xde geng lak...huhu...asben outstation lak arini...
tgk kat tb je la....performance artis2 yg nyanyi lagi beliau semua best...
paling best bagi aku Hafiz ngan Siti Nurhaliza...terbaikkk...

...DIR...
Kemboja berguguran memutih
Menemanimu ke jalan akhir
Persada seni yang kau terangi kini sepi
Suara jenaka dan gurauan
Di sebaliknya kau kesepian
Mimpi-mimpimu retak seribu
Tak siapa yang tahu
Dir…
Tuhan lebih menyayangi
Dari kami temanmu yang tak pernah mengerti
Dir…
Hanya setelah kau pergi
Kehilangan amat dirasai
(tak siapa yang tahu…)
Suara jenaka dan gurauan
Di sebaliknya kau kesepian
Mimpi-mimpimu retak seribu
Tak siapa yang tahu
Kehilanganmu…
Kehilangan… kehilangan… mu…
Oh… oh… oh…
 p/s: Al-Fatihah