ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 1 June 2013

Bulan Mei Yang Istimewa

Salam...

Bulan Mei merupakan satu bulan yang teristimewa bagi saya...=) Banyak peristiwa yang indah-indah terjadi dan dirai kan pada bulan ini...dan ramai pun yang saya kenal lahir pada bulan Mei ni termasukkan saya ini...aduhhh, betapa istimewanye kami insan-insan yang lahir pada bulan Mei ni yea...kahkahkah

1 MEI 

Untuk semua yang bergelar pekerja mesti tertunggu-tunggu tarikh 1 Mei ni kan...hari dimana semua pekerja dihargai lalu diberi cuti umum...1 Mei juga merupakan hari lahir akak no 3 saya...FASNI YANTI BT ISMAIL...selamat hari lahir yang ke 31 yea Mama Yanti...udah tua kamu yea...moga panjang umur, sentiasa beroleh kebahagian dan sentiasa dalam lindungan NYA...

Mama Yanti in the house...=)

8 MEI 

Birthday abang ipar ANUAR AHMAD...saya baru je tahu sebab tengok dekat slip nak g mengundi masa balik kampung haritu...kuikuikui...Selamat hari lahir abang nuar...moga cepat-cepat kawin dan berbahagia hingga anak cucu...=)

12 MEI 

Hari Ibu...hari Ibu jatuh pada hari Ahad minggu kedua dalam bulan Mei...walaupun terdapat banyak pendapat menyatakan tak baik untuk kita menyambut hari-hari macam ni tapi bagi saya niat seseorang itu yang penting...tak salah kot kalau kita anggap hari ini suatu hari yang istimewa bagi meraikan para ibu yang sangat mulia darjatnya...

Selamat Hari Ibu saya ucapkan pada semua ibu-ibu di seluruh alam ini terutama untuk mak tersayang NURJAHAN IBRAHIM...kasih sayang, perhatian, didikan mak memang tiada tandingan...u're the best mom that i have...tak lupa juga buat mak mertua tersayang RADZIAH HARUN...tunjuk ajar mak sangat cheq hargai terutama dalam bidang masakan...heheh...really proud to have mother in law like you mom...=)

My sweet mom...love U so muchhh...

13 MEI

Tanggal 13 Mei pasti di ingati oleh setiap rakyat Malaysia..."Peristiwa 13 Mei pada tahun 1969 ialah rusuhan kaum yang berlaku dan kemuncak masalah perpaduan di Malaysia."

13 Mei juga merupakan hari lahir buat ibu mertua saya, RADZIAH HARUN...dah berumur 61 tahun dah mak tahun ni...moga kesihatan mak bertambah baik dan dipanjangkan umur mak untuk melihat cucu-cucu mak nanti...Amin...=)

 My mother in law tersayang...

16 MEI 

Hari Guru untuk semua guru yang setia berkhidmat sebagai pendidik yang mulia...jasa guru pasti tidak dapat dibalas dengan apa sekalipun....ingatlah guru umpama lilin yang menerengai hidup kita...dari dia kita mengenal ABC dan 123...Selamat Hari Guru buat semua guru yang berada di mana jua terutama buat kakak saya teacher FARAH AZLIZA ISMAIL...=)

Teacher Farah Azliza...=)

23 MEI

Tarikh ini la yang paling ditunggu-tunggu dalam bulan Mei...tarikh saya dilahirkan ke dunia ini...hehehe...setiap orang pasti menanti-nanti tarikh hari lahir dia kan...sama la saya pun...tak sabar nak tunggu dapat hadiah or ucapan dari orang-orang tersayang...kuikuikui...Apepun dah 28 tahun umur saya tahun ini...moga segala kebahagian itu milik saya...Amin...

Puan blog aka birthday gurlll...mihmihmih

Ini je kot tarikh istimewa bagi saya dalam bulan Mei...kalau ada yang lain saya tak ingat lorrr...heheh...ramai jugak member dan sepupu sepapat lahir pada bulan ini...Saya pasti akan menanti kehadiran bulan Mei pada setiap tahun...sangat istimewa bulan ini bagi diri saya...=) Rugi tak buat majlis kawen bulan Mei...huhuhu






1 comment:

Thanks for droppin' the comments.