ChurpChurp

Nuffnang ads

Wednesday 16 October 2013

...Selamat Bertunang Cik Waney dan Daus...

Salam...

Seperti yang dijanjikan nak cerita tentang majlis tunang sahabat baik saya, Cik Waney...saya berkawan dengan cik wani sejak zaman diploma lagi...then masa degree kita orang sebilik masa tinggal kat kolej...lepas tu sewa rumah pun dok sebilik jugak...

Lepas grad keje kat tempat yang sama jugak...tapi tak tinggal serumah...huhuhu...setahun lepas tu saya balik keje kat Langkawi...maka terpisah lah kami...lama kan kami bersama...hampir 10 tahun...hehehe...moga persahabatan ini kekal selamanye...=)

Mari teruskan ke cerita utama...majlis tunang cik waney ni sehari selepas cik wana kawen...so, saya janji ngan pasangan pengantin baru nak g sama-sama...majlis tunang mula jam 11 pagi...masa kita orang sampai kedua belah pihak tengah berbincang...terpaksa lepak kat luar dulu...tak dapat nak tengok moment sarung cincin...huhuhu

Ramai benar sedara mara cik waney ni...dan ramai jugak yang saya dah kenal...=)

Ape pun semuanye selamat dengan jayanye...InsyaAllah bulan 2 tahun depan bertukarlah status sahabat baik saya ni...yeayyyy....tak sabar nak g Kelantan....=)

Comei sungguh cik waney haritu...

Seiras kan muka mereka berdua...

Kami berdua....=)

Kami bertiga...Cik Fiza, Cik Waney dan Cik Wana...Cik Ody tak dapat datang...nape semuanye cik....nanti ku ceritakan yea...=)

Kawan lama saya jugak...Yus dan Ana....=)

Tak sabar nak tunggu cik waney ni jadi isteri orang...hehehhe...pasni boleh kongsi macam-macam cerita rumahtangga...hahaha...

Sebenarnye pasangan cik waney ni pun member saya jugak...senior masa diploma dan opismate masa saya keje kat Putrajaya dulu...So, dah tahu sangat perangai tu macam mana...tapi tahu sikit je la....kita orang ni bercinta cintun ngan orang terdekat aje...kuikuikui...apupun jodoh kita semua sudah ditentukan oleh Dia yang satu....=)

Selamat Bertunang Sahabat Tersayang....muahhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.