ChurpChurp

Nuffnang ads

Wednesday 9 October 2013

Selamat Hari Lahir sayangku....

Salam....

Today is my husband nye birthday....so kena mencoret something untuk kenangan masa depan...heheh...9 Oct birthday en suami ni sama ngan adik bongsu saya...kalau kat kampung boleh celebrate sesama...

Tak de buat ape-ape pun....semalam lagi saya dah mula demam...saya sekarang setiap bulan mesti demam...sekali pakej dengan sakit kepala, sakit tekak dan sakit segala urat-urat...nape yea...yang tahu apekah sebabnye tolonglah kongsi ngan saya...=(

So, semalam balik dari keje terus melepek tidur...en suami lak kena g Putrajaya jab ade keje...saya lepas makan ubat terus ketiduran....dalam kul 12.15 cam tu en suami balik...mulut die bebel-bebel penat la ape la...

Jeng...jeng...jeng....bini dia pun kuarkan lah kek cenonet sambil nyanyi lagu...tersenyum girang die...siap tanya bila beli....aduiiii, demam-demam pun boleh buat suprise taw...ngehngehngeh...sayang suami kan mesti berkorban jiwa dan raga....kahkahkah

Red Velvet Kek from secret recipe...sedap gak....ade lilin sebatang lagi taw...walaupun kecik cenonet je jenuh jugak nak abiskan...bini yang makan banyak...=)

Harini ingat nak belanja en suami makan kesukaan die....tapi bini ni masih demam dan kelemahan lagi ni...tengok malam-malam sikit...di hari jadi suami, isteri mc....terbaikkkk...=)

Ape pun isteri kamu kat sini mengucapkan Selamat Hari Lahir yang ke 28 sayang...udah tua kamu sayang...moga kesihatan kamu sentiasa dalam peliharaan Dia sayang...moga rezeki kamu makin bertambah-tambah untuk kesenangan kita bersama...heheh....moga dengan izin Nya dapat kamu menjadi ayah yang terbaik untuk anak-anak kita nanti...dan moga kamu sentiasa menjadi suami yang terbaik untuk saya selamanya....AMIN...luv u so much Lokman Ahmad....=)

4 comments:

Thanks for droppin' the comments.