ChurpChurp

Nuffnang ads

Monday 19 August 2013

Salam Aidilfitri 1434H :: Raya Kedua

Salam...

Story mory raya kedua pulak yea...raya kedua kita orang kuar beraya ke rumah sedara mara...awal pagi dah siap siap atur rumah mana nak g...huhu...

Rumah pertama kita orang beraya rumah sepupu sebelah bapak dekat Pekan Ulu Melaka...sebab rumah pertama kan so, ape je yang dihidang hilang dalam sekelip mata aje...hahah...rakus betul rombongan cik kiah ni makan....lapooo....


tak kisah rumah sapa pun wajib nak mengedik amek gambar dieorang ni....kahkahkah


Uchu dan Cicha..kakak sarah lena pulak...heheh


Mak borak dengan sepupu bapak...

Rumah kedua lak kita orang singgah rumah adik mak saya...Ata Nashu...dekat rumah ni istimewa sikit...macam-macam hidangan ada...saya makan sampai keras perut....mee kari, kek, kuih dan macam-macam lagi la...yang pasti semuanye sedappp....tq tuan rumah...


Anak tuan rumah dok bercerita...=)


Kiesya Nur Amani binti Shahrul...


Kembaq lahir lain tahun...heheh...raya tahun ni kami ada tiga baju sama...=)


Tema biru + grey kita orang di raya ke 2...=)

Seterusnya beraya ke rumah abang mak saya lak...abang mak saya ni dah arwah...so, melawat isterinye dan sepupu-sepupu saya je la...walaupun pak cik dah tak de tapi kita orang still rapat...memang wajib g setiap kali balik kampung rumah pak cik saya ni...dok kat rumah ni sampai lepas Maghrib...

Kat rumah ni kami dah penat...satu gambaq pun tak amek...muka masing masing pun dah tak semengah...rasa nak cari bantal je...huhu

Last sekali kita orang singgah ruamh sepupu saya....letih sangat dah masa ni....tapi makan still di teruskan...makan spegethi dan segala western food lak kat sini...=)

Kalau la perut boleh cakap mesti die merayu rayu cakap 'sudah lah, aku sudah tak mampu menerima apa pun lagi'...mihmihmih

Dalam kui 10 malam baru sampai rumah...letih sangat...malam tu kena kemas beg dah...esok pagi nak pulang ke kampung en suami lak...mak bapak dan semua adik beradik saya pun ikut sekali...sebab raya ke 4 ade kenduri sepupu kawen kat Penang...

So, next entry tunggu cerita raya ketiga kami di Pendang lak yea...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.