ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 9 July 2011

clean...clean...clean

cmua dok cerita bab ni kan...so aku pun nk story gak ckit...huhuhu...semlm pas blk keja p somewhere dulu...lbh kurang pukul 9 en lokman hantar aku blk mentari...mentari kat PJ yea...blom smp tol batu 3 jln da jemmmm...mak aiii,ni tak lain x bukan sbb CLEAN la ni...keta gerak cam kura2 je...ada roadblock b4 tol...pihak terbabit block jln yg 4 lane jadi 1 lane...dannnnn yg membuat kan aku membara depa xcheck pun...dah tu bt roadblock tuk apa???...xpaham...xpaham...pas je roadblock kat bt 3 tu vrooommm laju je...tp ku ingtkan panas smp mlm rupanya hujan di tengahari,ada lg roadblock...dammm...aku ciap tertidoq lg...heheh...pas2 aku dgr en lokman dok bebel2 apa tah sambil tangan ketuk stereng keta...cpt2 aku bgn satg jadi drakula lak dia...hahah...then kami ikut jln mana tah xsggup nk redah jem lg,maap aku mmg buta bab jln...huhu...ikut ara damansara kot...tp jem gak la ckit...and we are safely arrived at 11.30 pm...setgh jam perjalanan jadi 2jam setgh...@#$%^&...

arini pagi2 lg mak aku kol "bapak pesan duduk rmh je arini tak yah keluaq p mana2"...sweet aihhh...dont worry mummy daddy ur daughter ni mmg x pnh kuaq time weekend ni (gurauan di petang sabtu)...heheh...mak aku risau ja dok tanya depa buat ka perhimpunan tu...tgk satu malaysia mendapat risau + susah pasai ni...yang aku paham salah satu elemen negara demokrasi adalah memberi kebebasan kepada rakyat utk bersuara or berhimpun...ntah lerr,aku mls nk campur sgt...diakhiri dengan,aku hanya mau keamanan dan kemakmuran rakyat terpelihara dengan penuh syariat...wah,terlebih sudah...hahah...

ehhh...mlm ni ada roadblock lg ka...aku nk ngedate ni...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.