ChurpChurp

Nuffnang ads

Monday 4 July 2011

sakit kepala

salam cmua...
arini aku keja half day sajokkk...sakit kepala menyerang
sebenarnya, semlm lg aku sakit tapi memikirkan kerja yg makin menggunung tingginya kat
opis nun aku buat2 xsakit la kononnya...blh caya ka ni cik Fiza....hahaha

Dlm kui 11 lbh cam 2 aku da rasa semcm dah...maklum lah keja dok dpn pc apa lg makin mengecik la mata aku...then,aku sms ENCIK aku dulu tny bleh mai amek ka dak...mst la bleh kan...=)...pastu cpt2 la aku gtaw manager aku sbb my bos xdak...dlm kui 12 lbh aku da cabottt...huhuhu

ENCIK ajk aku p mkn dulu tp aku da xblh nak nengok cahaya matahari yg tgh menyuluh itew...bungkus je la,mkn kat umah...smp umah mkn then zzzz...nikmat betui...lps bangun rasa segar je...ciap leh basuh baju g pas2...heheh...

Tapi....makin banyak la keja aku kena buat esok....uwaaaaaaaaa...
Maaf xleh buh gambaq terkini lagi.kabel hp tinggal kat kg halaman.

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.