ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 16 July 2011

kekuatan

salam...
perjalanan hidup aku masih jauh...masih banyak yang aku belum capai...
kalau ikut kata pepatah 'hidup ibarat roda,kadang kadang dibawah kadang kadang diatas' 
means hidup aku sekarang berada di tengah tengah...
baru belajar merangkak untuk berjalan dalam kehidupan ini...
jatuh bangun adalah proses yang terpaksa aku hadapi...
aku berharap proses pembelajaran ini berakhir dengan secepatnya...
kerana aku mahu berjalan dan terus berlari...
kalau jatuh pun aku dapat bangun semula dengan penuh kekuatan...
terima kasih Tuhan kerana proses ini mengajar aku erti kehidupan dunia akhirat...
dan terima kasih Tuhan dengan kekuatan yang kau berikan kepadaku...
sesengguhnya aku amat memerlukan kekuatan pada ketika ini...

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.