ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 29 September 2012

Exam SPA untuk jawatan Penolong Pegawai Teknologi Maklumat

Salam...

harini saya dan en suami ada exam SPA untuk jawatan Pen Pegawai Teknologi Maklumat...sweet rasa dah kawen pun dapat g exam dalam satu dewan yang sama lagi...hehe...teringat zaman belajar dekat U dulu kalau exam mesti kena dok dekat-dekat sebab en suami selalu nak tiru jawapan saya...haha...terpaksa la saya buat-buat angkat kertas jawapan...huhu...semua tu da jadi kenangan sekarang...=)

berbalik pada tajuk asal kami kena g exam dekat Kolej Vokasinal Shah Alam...dekat je ngan opis en husband...so senang xpayah susah-susah cari jalan semua...exam mula pukul 9.00 pagi dan habis dalam pukul 12.30 tengahari...ade 3 seksyen soalan yang kena jawab...soalan die ok la tapi kalau soalan tentang IT memang susah nak faham sebab dulu belajar dalam bahasa inggeris tapi tapi soalan kuar dalam bahasa melayu...so terms dia semua dah lain...huhu...saya paling suka jawab soalan matematik...senang...hehe...tapi bab ekonomi dan hal-hal negara yang mana tak tahu tu saya kasi hentam je la...hehe...saya tak suka bab ni...asalkan saya jawab semua soalan sudah...=)

ini meja saya...meja en suami yang kat depan saya tue...=)
habis exam kita orang lunch dengan kawan en suami yang exam sekali ngan kitaorg...terjumpa masa dekat dalam dewan peperiksaan...citer pasal hal family masing-masing...kawan en suami tu baru dapat baby...isteri dia masih dalam pantang...so best je dengar die cerita pengalaman dia jadi ayah ni...tak cukup duit, xcukup tdo dan macam-macam lagi la...biasa la tu bagi sesiapa yang baru nak berkeluarga bagai kan...dekat 2jam jugak la kita orang borak-borak...

moga ada la rezeki buat kami berdua...Amin...=)

kami suami isteri dia awal pagi sebelum exam start...=)


No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.