ChurpChurp

Nuffnang ads

Sunday 30 September 2012

Jam Kucing Dari Kuching

Salam...

jam kucing comeiii...abaikan tingkap yg tak berlangsir tue ye...=)

Jam kucing ini hadiah dari kawan baik saya merangkap adik beradik lain ibu dan bapa...hehe...hadiah ni sempena majlis kawen saya aritu...saya kongsi cerita dekat sini sebab jam ni menarik cantik tertarik kebabommmm sangat taw...hewhewhew...bagi saya la...kalau korang perasan dekat tengah-tengah jam tu ade tertulis nama saya dan nama en suami...tu la yang membuatkan saya bertambah-tambah suka...huhu

Member saya cakap susuh benar nak bawa balik jam ni ke sini dari sarawak nun...bukan ape takut pecah sebab jam ni die gamkan batu-batu pantai jadi tapak jam...pastu hiasan dari kulit-kulit siput...unik taw...ape pun time kasih ye kak long aka ody sebab bagi kitaorang hadiah yang spesel ni...so, sape-sape yang berkenan jugak dengan jam ni boleh la g sarawak cari...heheh


No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.