ChurpChurp

Nuffnang ads

Monday 1 October 2012

Lenguh-lenguh kaki

Salam...

Bersiaran dari opis sekarang...hehe...kaki saya sebelah kiri rasa sangat-sangat lenguh...dari pagi tadi lagi rasa lenguh tapi sekarang rasa sakitnya makin menjadi-jadi pulak...picit-picit kaki ni pun xjadi pape...bertambah sakit ade lah...huhu...apa lagi mula la cari first aid kit kat opis ni...tengok kat dalam nye ade cream FLANIL, analgesic cream...rasa macam untuk sakit otot je cream ni...tapi sebelum guna saya tanya cik google dulu, betul ke idak cream ni utk sakit otot...takut untuk lain lak...mau nye untuk luka melecur ke ape mati la saya...abis bulu-bulu kaki saya luruh...tapi kalau jadi macam tu ok gak kan...hahah...xpayah beli cream maha-mahal untuk buang bulu kaki...heheh

berbalik cerita asal cik google cakap betul la cream ni untuk sakit-sakit otot tapi agak panas cream ni...so saya pun terus la sapu...tapi sikit je la sebab saya tak tahan panas...tapi kannnnnn, amazing betul la cream ni dalam sekejapan saya lenguh-lenguh kat kaki saya dah hilang sedikit demi sedikit...=) bagus betul lain kali boleh guna lagi sebab kaki saya ni selalu sangat lenguh kalau cuaca sejuk atau saya banyak berjalan...

ni la pic cream hebat tu...hehe...gambar pun cik google punye...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.