ChurpChurp

Nuffnang ads

Friday 19 October 2012

Jumaat Penghulu Segala Hari

Salam...

Hoyehhh...jumaat datang lagi...hari paling disukai oleh semua umat manusia...tambah lagi yang berstatus pekerja...bila jumaat datang maka esok dan lusa nye adalah cuti...waaa, sewonok nye...kihkihkih...sapa la yang tak suka cuti kan...lagi-lagi kalau boleh luangkan masa dengan keluarga tercinta...biarpun keluarga kecik kami masih berdua sajokkk...=)

tambah lagi hari rabu malam nanti nak balik kampung...haiii, xsabar betul rasanya...dok menghitung hari je kejenye saya ni...maklum la nak balik kampung halaman tercinta nun...mana lagi kalau bukan PULAU LANGKAWI...=) lama dah saya tak balik Langkawi...rasanya lebih kurang 7 bulan kot...huiii, lama benar...rindu sangat nak hirup udara pantai semua...nak menikmati keindahan pulau lagenda yang terkenal itu...hehe...mesti berbulu je en suami kalau dengar saya cakap statement ni...hahahah

Raya haji tahun ni kitaorang raya dekat Langkawi...bapak ngan abang saya buat majlis korban...kita orang adik beradik semua balik...first time nak kumpul ramai-ramai lepas saya kawen aritu...mesti meriah umah mak pak saya nanti...moga-moga dapat la kami berkumpul semua adik beradik...InsyaAllah...=)

raya haji tahun 2010...=)
ayu ayu anak dara pak mail masa nie...mak mertua tengok masuk minang terus gamaknye...haha
berjubah kami...=)
me with my brother yg sengalll...
saya dengan anak buah pertama
kesayangan semua...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.