ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 11 October 2012

Burger Bakar

Salam...

Sebenarnye burger bakar ni saya makan masa bulan puasa aritu...lama dah...sekarang baru nak cerita...hahah...ni pun makan masa mak, bapak dengan adik-adik datang rumah saya bulan puasa aritu...adik saya la yang teringin sangat...beli yang besar lak tu...rasa die ok la...daging bakar tu sangat sedap...rasa daging die fresh...adik saya beli dekat Yazid Burger kot kalau tak silap saya...beli dekat bazar ramadan, dieorang ade buka gerai kat situ...syok adik saya 2 orang tu dapat makan burger bakar ni...maklum la dekat Langkawi rasanya xde lagi burger bakar ni...=)

besar kan...
boleh makan 8 orang burger ni...
tebal kan daging die...
Emm...teringin nak makan lagi...huhu...pasni nak kena p cari la...nak makan yang version KLCC tu...yang bertingkat tingkat daging nya dan cheese leleh-leleh mengalir tu...aduiiii, mesti lazattt...bye...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.