ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 6 October 2012

Adam & Hawa

Salam....

Drama Adam & Hawa ni da lama tayang kat tv...tapi saya baru ade mood nak layan...so layan online je la...entah macam mana boleh tertengok episod 1 maka melarat la ke episod-episod seterusnya...best lak layan citer ni...sweet je muka heroin die...muka Aron Aziz xyah cakap la, machoooo...heheh

Ain Hawani dan Adam Mukriz...sedap kan nama ni...saya baca novel Adam & Hawa ni lama dah..masa novel ni mula-mula kuar...masa zaman giler baca novel la...semusim ngan novel Ombak Rindu...huhu...saya khatam 4,5 kali gak baca novel ni...of course la baca novel feeling nye lebih best lagi...sapa yang suka baca novel tapi tak baca lagi novel ni wajib beli yea...novel ni antara yang terbest jugak bagi saya...


 Dialog Adam masa episod 1...tertarik pulak saya...hehe
               "habis madu sepah di buang...
                 madu free blum tentu kite mau taw...
                 kite lebah yg ade taste...high taste..."

 MUARA HATI

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

[Chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu
Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku tertuju padamu
Ke mana pun kan pasti kembali

[Ulang chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta

* lagu tema drama ni pun sedap

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.