ChurpChurp

Nuffnang ads

Friday 5 October 2012

Saya MC hari ni sebab???

Salam...

Arini saya MC...g klinik sebab luka jahit aritu berair...malam semalam saya belek-belek luka tu tengok cam berair...risau takut nanah je...pagi tadi g keje cam biasa, sebab ingat pas keje baru nak g klinik...tapi dalam kul 10 cam tu saya da tak senang duduk kat opis...luka tu rasa sakit nyut nyut nyut....tengok cam ade nanah dah sikit...terus kol suami...pastu en suami ajak g klinik time tu jugak...

saya g klinik kat Sek 7, Klinik Damai...sebab doc kat situ tahu pengalaman sakit saya semua...doc cakap luka da ade sikit jangkitan kuman sebab sepatut nye benang tu 2 minggu cam tu dah kena tanggal kan...so die nak tanggal kan benang tu...saya da cuak dah masa tu...tambahan nanpak doc amek gunting yang ade jarum panjang semua....waaaaaaa, mesti sakit ni....

dekat 5 minit jugak die buang benang tu...yang dekat dalam pusat tu paling susah nak tanggalkan dan paling sakit...benang tu da melekat dengan isi...Ya Allah sakit yang amat...menitik-nitik air mata saya...=( nasib baik la doc tu sangat baik dan lembut je die buat keje...siap cakap kalau saya tak tahan sakit bagitaw die...doc tu asyik cakap sorry je bila saya cakap sakit...=) doc bagi saya ubat antibiotik ngan cream untuk sapa dekat luka untuk elak jangkitan kuman...

hospital government yang saya pergi tu xde la pulak bagi ape-ape cream tuk saya...dieorang cakap benang tu akan tanggal sendiri...sekarang da dekap 3 weeks ++ satu benang pun tak tanggal taw...ntah la saya tak sure la dieorang lupa atau memang betul benang tu akan tanggal sendiri...ape pun saya harap luka ni cepat la sembuh...sebab saya dah x sabar nak makan segala-gala seafood dan keturunan nye...hahaha...sekarang saya masih lagi pantang dai segi makanan...=)


No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.