ChurpChurp

Nuffnang ads

Tuesday 9 October 2012

Selamat Hari Lahir Suami

Salam…

10 Oktober 1985, maka lahirlah seorang bayi lelaki yang diberi nama Md Lokman Bin Ahmad…iaitu en suami saya…hehe…masa tu umur saya dah 5 bulan…en suami baru lahir…makna nye saya lagi tua dari en suami…waa, xsuka…tapi kalau tengok dari segi rupa muka saya lagi nampak muda kot...=)

Masa en suami ambil saya balik keje, masuk je dalam kete saya tanya en suami nak dinner ape malam ni...boleh lak die cakap xnak makan dah kenyang...huhu...lagi pun sekarang die memang jarang makan waktu malam...pastu saya suruh jugak makan sebab saya nak belanja...senyum la die...tapi die cakap xtaw nak makan apa...die suruh saya pikir nak makan kat mana, die tak kisah...itu la suami saya, semua tak kisah...=) Kita orang makan dekat Pizza Hut je...dekat SACC Mall...lama xmakan pizza, teringin lak saya...besday die tapi saya yang teringin...heheh...

en suami suka sangat dengan chicken sup ni...dua-dua mangkuk die makan...=)
sedap yea....
chicken supreme kesukaan kami...lazattt taw...
sangat yummy and creamy...=)
besday boy yang tak suka senyum...
Masala Bake Meatball...xbrape lazat sebab selalu makan yang carbonara...tapi kali ni saja try masala...rasa kari je lebih...huhu
Akhirnya...licin...
Pas makan kitaorang pun balik rumah...masa en suami tengah mandi saya pun prepare la kek yang saya beli lepas balik keje tadi...en suami tak tahu pun saya ade beli kek dekat die...saje saya nak suprisekan die...beli kek satu slice je, sebab saya je suka makan kek ni...en suami makan untuk buat syarat aje...suka sangat tengok muka die tersenyum masa saya bagi kek ni kat die suruh tiup lilin...=)

kek chocolate indulgence kegemaran saya...
suka die dapat tiup lilin...=)
Selamat Hari Lahir yang ke 27 en suami tersayang…moga umur kamu panjang…moga rezeki kamu sentiasa di murahkan…moga kesihatan kamu sentiasa baik…moga menjadi anak yang soleh…moga menjadi suami yang terbaik buat saya...moga menjadi ayah yang terbaik juga buat bakal anak-anak kita…dan moga menjadi hamba Nya yang sempurna...=) Amin...

Atas restu Allah ku ingin bersama mu dan  Ku berharap kau menjadi yang terakhir untuk ku…=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.