ChurpChurp

Nuffnang ads

Tuesday 16 October 2012

Cool Blog

Salam...

Rasanya ramai yang dah rasa keenakan minuman dari Cool Blog ni kan...amacam coolllll dak???...bagi saya minuman dari Cool Blog ni sangat lah cooollll...hehehe...asal g Giant or Tesco mesti nak singgah beli air ni dulu sebelum balik...dulu kat bawah opis saya ada kedai Cool Blog ni tapi sekarang da tutup lak...tak taw la kenapa...

Saya suka Chocolate Blog + bubble...huiiii, lazat sangat...rasa coklat nye sangat pekat...en suami pun suka...biasanya dia bukan suka benda-benda manis ni...perisa lain tak penah try lagi...bukan tak nak cuba tapi setiap kali belek-belek menu nya mesti order Chocolate blog jugak...huhu...entah bila nak try perisa yang lain pulak....

Chocolate Blog + Bubble...minuman kegemaran saya di ketika ini... =)
Tak susah pun cari kedai Cool Blog ni...dari jauh lagi boleh perasan sebab pink warna kedai ni...sweet je...tengok kedai pun dah teringin nak rasa airnya...hehehe...harga nye pun berpatutan...xde la mahal sangat bagi saya...Chocolate Blog + bubble RM 3.10...murah la kan...tapi yang pasti ianya sangat lazattt...=)


No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.