ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 27 September 2012

i'm coming back...=)

Salam semua…


Sudah agak lama tidak bersiaran…actually banyak cerita yang nak saya ceritakan dalam blog comel ini…Cerita gembira, sedih semuanya la…banyak sangat benda besar yang terjadi dalam kehidupan saya di waktu ini… adat kehidupan manusia kan, kalau tak de cerita sedih  gembira tidak la dinamakan warna warni kehidupan…ye tak…emmm, tak taw nak mula kan cerita yang mana satu…=)

Actually saya baru lepas operation untuk membuang kandungan yang terjadi di luar rahim. Panjang ceritanya tentang kes ini. Saya akan buat satu entry cerita tentang kronologi kejadian ini untuk panduan sesiapa sahaja yang senasib dengan saya…ok la yea…bertemu di entry seterusnya nanti…dalam masa yang terdekat, promise…=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.