ChurpChurp

Nuffnang ads

Sunday 14 July 2013

Puasa Day 4

Salam...

Rekod memasak ketika berpuasa masih bertahan tapi rekod g bazar ramadhan sudah dipecahkan...huhu...puasa hari ke 4 saya singgah jab bazar ramadhan dekat Sek 2...itu pun sebab en suami nak beli murtabak kesukaan die tu....dah la hujan masa tu...berpayung la kami berdua...

Puasa ke 4, hari Sabtu saya keje...ade event dekat Mid Valley...sempat g Food Court Mid Valley yang dekat bahagian bawah tu beli kuih muih...member saya cakap kuih dekat situ sedap...

Sampai rumah lebih kurang pukul 5 sebab hujan yang lebat sangat...sempat juga la masak juadah berbuka yang simple ni...=)


Ikan Tongkol masak sambal...merah kan...sambal ni sangat pedas...berpeluh-peluh en suami makan...hahah...bukan saya sengaja masak pedas tapi saya rasa cili kering tu jenis yang pedas kot...


Ayam masak lemak cili api...saya sorang je makan ni taw...en suami tak suka...sebab teringin saya buat juga la walaupun terpaksa panaskan sampai dua hari sebab tak habis-habis...aduiii, membazir je...


Sayur Pak Choy masak dengan sos tiram....


Murtabak sedap Sek 2 Shah Alam...beratur orang nak membelinye...

Itu je la juadah kami untuk ramadhan ke 4...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.