ChurpChurp

Nuffnang ads

Monday 2 July 2012

final euro 2012...ITALY vs SPAIN

hi korang...
wah, lama kan saya tak bersiaran...huhu...sebabnya kena demam panas hampir 2 minggu...nanti la kita cerita tentang itu...sebab malam ni nak story tentang final euro...

mesti ramai yang tengok game malam ni kan...aku kompom tengok sebab team kesayangan aku dari dahulu hingga kini yang main...team italy la korang...huhu...bertambah tambah semangat nak tengok adalah sebab en suami sokong spain...so, boleh la gaduh gaduh malam ni...hahaha...kami tengok berdua je malam ni....

mintak mintak la mata aku dapat bertahan sampai abis game...sebab da lama aku tak berjaga sampai lewat lewat pagi ni...kalau zaman single mingle dulu boleh la...hehe...xpa, ngantok sangat satg kita minum nescafe la jawabnye...huhu...adoiiii, xsabar lak nk tengok game ni...esok g keja bermata panda la jawabnya...hahah...

apa pun go go go azzuri...ITALY mesti menang nye...tapi kan mata aku ni cam susah dah nak celik luas luas ni...ooiiitttt, game pun tak start lagi ni...haha...ok2 chiow dulu la yea nak g buat nescafe kawwww punye...biar kita tak tdoq sampai pagi...