ChurpChurp

Nuffnang ads

Wednesday 25 July 2012

majlis bertunang...08 Januari 2011

Tadi tertengok gambar tunang saya ngan en suami...pastu terus rasa nak tulis kat dalam blog untuk tatapan korang...hahah...eh xla, untuk kenangan saya masa-masa depan nanti la...kalau ada masa nanti semua-semua benda yang lama dulu semua saya nak abadikan dalam blog comel saya ni...tapi ikut kerajinan saya la...hehe

Kami bertunang 08/01/2011 dan saya tak ingat dah hari ape...tapi yang pasti nya hari sabtu@ahad la...malas nak g tengok kalendar...huhu...majlis nya buat kecik-keik je...jemput sanak saudara dan kawan-kawan saya je...kita orang bertunang lepas waktu zohor...rombongan meminang saya datang dari Pendang ye...lebih kurang 5biji kereta gak la...maklumla saya kan dok oversea so, susah sikit la nak datang ramai-ramai...hehe...

ni la sebahagian dari rombongan yang datang meminang saya aritu...masa ni saya kat dalam bilik lagi...tengah berdebor-debor tunggu perbincangan kedua belah pihak....=)


Selesai sudah semuanya...selamat sudah saya menjadi tunangan orang pada waktu ini...hehe...sebenarnya saya sakit mata masa saya tunang aritu...dekat 2 minggu saya kena...3 kali saya g jumpa doktor cakap nak ubat yang paling mujarab sebab saya nak cantik masa majlis tunang saya...hehe...gelak doktor kat saya taw...tapi apa kan daya masa majlis ni mata saya tetap bengkak...tengok la gambar saya mesti korang perasan...biji mata saya pun merah sangat aritu....kurang dah sikit kecomelan saya...hahahah...tapi apa pun Alhamdulillah semuanya berjalan dengan selamat....tengok la gambar kat bawah ni puas-puas...jangan tengok mata saya dah, nnti jangkit kat korang....=)

family saya...tapi xcukup korum g ni...


kami 5 beradik perempuan
kawan2 terbaik saya....=)

cantik kan gambar kawan kepada kawan saya amek ni kan...saya tolong jadi model dia, so free je taw...untung la saya...hehe...sebab tu saya sangat suka gambar saya masa tunang....santek...banyak lagi sebenarnya gambar tapi saya da malas nak upload...cukup la kan, jemu dah korang....heheh

2 comments:

Thanks for droppin' the comments.