ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 28 July 2012

Ramadhan day 2

Walaupun hari ni dah 8 hari kita berpuasa tapi saya baru nak cerita tentang puasa hari ke dua...haha....alasannya adalah kerana gambar baru je di transfer...hehe...cable transfer baru dijumpai setelah beberapa hari menghilangkan diri nya....huhu

Hari ke-2 puasa saya berbuka ngan akak dekat luar...kitaorang berbuka 2 orang je...sebab dua2 single buat seketika...heheh...kitaorang berbuka dekat kedai Asam Pedas Power kot...ehhh,saya tak sure la nama kedai tu asam pedas ape...heheh...yang pasti kedai tu jual aneka jenis asam pedas....dekat area Seksyen 7...kedai nye satu bangunan dengan hailam kopitiam....

Akak saya ni dia hantu asam pedas...asal nampak kedai jual asam pedas je mesti nak try...tp kedai ni asam pedas die tak berapa mabeless la...kuah die sangat pekat dan rasanya macam kurang sesuatu...ini ikut tekak kitaorang berdua la yea....tapi service memang terbaik....laju je...huhu...ape pun syukur dengan rezeki hari tu sebab akak saya yang belanje...=)

oder asam pedas sampai dua, last2 makannya satu je satu lagi tapau untuk sahur

  
kangkung goreng sotong dengan telur dadar
asam pedas ikan tenggiri...
air saya...air apple asam boi....sangattttt sedappppppppp air ni....=)
akak saya punya air...snow cendol...biasa-biasa aje...tapi saya tak rasa pun...dia yang cakap...tak terasa nak rasa sebab air saya sangat sedap....hehe

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.