ChurpChurp

Nuffnang ads

Wednesday 25 July 2012

rindu si dia

salam semua....

arini dah masuk 5 ramadhan dah kan...cepat je masa berlalu sekarang...tapi kan en suami saya masih outstation lagi...sedih la saya kena dok umah sorang-sorang...bosan yang amat sangat rasanya...en suami pun kesian ari-ari kol cakap letih dan cakap tak sabar nak balik...huhu...rindu saya la tewww...hahaha...

sepanjang puasa ni saya xde masak yang best-best lagi pun sebab tu tak de gambar nak tunjuk kat korang...=) masak best-best pun tak de orang nak makan dan puji cakap saya masak sedap, buat ape kan...so, kena tunggu tukang makan masakan saya balik la...baru la semangat nak masak saya datang...ehehe

sebenarnya just nak cakap saya rindu sangat kat en suami saya tu...first time lepas kawen dia tinggal saya lama-lama ni..haisshhh, dugaan betul...harap-harap esok jadilah dia balik ke pangkuan isteri dia yang kesepian ini....=)

windunya kat muncit saya ni...

2 comments:

  1. outstation jauh ke.. cian kne tinggal.. saba tau... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh lerrr...nun di utara...tgh bersabar la cik luvida syg...tggu la nnti tiba turn kamu lak yea...=)

      Delete

Thanks for droppin' the comments.