ChurpChurp

Nuffnang ads

Friday 10 May 2013

Kesukaan ketika ini...

Salam...


Weeeeeeeeeeeeeeeee...mesti semua terliur tengok pic kat atas tu kan...adui, air liur cheq pun meleleh gak ni...ini la yang menjadi kesukaan kami suami isteri sekarang...huhu...sedap nak mammmpuuussss...rojak buah yang terbaik...=)

Beli kuah rojak ni dekat kampung en suami, kat Pendang nun...botal sebesar gambar atas ni hanya berharga RM16...murah kan...sedap lak tu...rasanya orang dekat kampung tu juga yang buat kuah rojak ni...ini kalau selalu makan sekejapan saje habis taw...mula-mula en suami beli saya marah jugak...saya cakap besar sangat nanti mesti tak abis makan...membazir je...lama-lama simpan dalam peti nanti tak sedap...tapiiiii, sekarang dah tinggal separuh pun...ehehehe


Ini untuk encik suami...ada buah nenas, sengkuang dan pelam...tuang kuah rojak lepas tu tabur kacang goreng...walawehhh, marbeles kata kauuu...=)


Ini untuk saya lak...ada buah sengkuang dan pelam aje...sengkuang sikit dan pelam yang banyak...terbaikkk...heheh...nenas saya tak makan sebab memang tak suka...gatal lidah saya kalau makan nenas...huhuhu...

Lepas ni tak payah susah-susah nak cari gerai kat Shah Alam ni yang jual rojak buah...buat sendiri je lagi puas hati...sedap lak tu...kuikuikui...saya rasa tak banyak sangat gerai kat Shah Alam yang jual rojak buah ni...tiba-tiba kalau teringin nak makan susah sangat nak cari...kalau kat area kampung berlambak-lambak orang jual taw...

Ehhh, ke saya kena buka gerai jual rojak buah lepas ni...wakakakakaka

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.