ChurpChurp

Nuffnang ads

Monday 27 May 2013

Sudah 28 tahun umurku...=)

Salam...

Sekejapan sahaja umur dah menjangkau 28 tahun...tak sanggup rasanya nak hadapi kenyataan 2 tahun lagi umur dah masuk ke angka 3...ooohhhhh tidakkkk...tapi siapa lah kita nak menghalang kuasa Allah SWT...apa pun sangat bersyukur kerana diberi peluang untuk hidup sehingga 28 tahun ini...dan moga masih panjang umur saya untuk menghadapi kehidupan pada masa akan datang...

Sepanjang 28 tahun ini pelbagai onak dan duri saya dah lalui...ada manis, pahit, masam dan manis...semua ini merupakan asam garam kehidupan...tanpanya pasti hidup tidak sempurna dan tidak lengkap...orang cakap kalau nak rasa manis sesuatu benda mesti kena rasa pahit nya dulu...=)

Pelbagai alam usia sudah saya tempuhi dalam masa 28 tahun ni...dari bayi, kanak-kanak, remaja, dan sekarang sudah menjangkau alam dewasa...warga tua belum lagi yea...hahah...status pun dah bertukar dari bujang ke sudah berkahwin...tunggu masa bertukar jadi ibu pulak...amin...=)


Kek birthday saya ni dibeli oleh bos kecik saya...Cik Seri Hayu...terima kasih bos...beli kek kegemaran saya lak tu, Chocolate Indulgence...nyummmyyy...


Malu pulak rasa umur 28 tahun kena tiup lilin lagi...member-member opis semua nyanyi lagu birthday lagi...merah muka ioolsss...hahha...

Pastu ada satu kejadian lagi...hari yang sama masa nak balik dalam lif saya naik dengan budak-budak interviewer saya sekali...sekali dalam lif tu dieorang ramai-ramai nyanyi lagu birthday kat saya...bila lif buka dekat tingkat lain orang yang dekat luar takut nak naik dengar suara dieorang nyanyi...ehehe...ape pun terima kasih untuk semua member opis...rasa sepesel sangat hari tu...heheh

 

Ni pulak hadiah dari budak-budak interviewer saya...sweet kan die orang ni...=)

Rasa masih tak cukup kejayaan yang saya capai dalam masa 28 tahun ni...masih banyak lagi impian dan harapan yang saya ingin capai...moga Tuhan panjangkan umur saya untuk hidup di samping semua orang yang menyayangi saya...

Moga dengan bertambahnya umur saya ni kekuatan dan keimanan saya makin bertambah...moga saya makin rajin untuk mencari ilmu untuk bekalan buat hari nanti...=)

Ehh, lupa lak nak cerita apa en suami bagi untuk saya sempena hari lahir saya ni kan...heheh...die bagi hadiah istimewa punya...xboleh cerita dekat sini...hahaha...secretttt...tettt...kihkihkih...tak de ape pun dia bagi sebenarnye...belanja makan sedap-sedap aje...huhu...dia cakap "abang nak beli bunga tadi tapi tak sempat, keje banyak harini"...alasan lah tu...kuikuikui...

Malam birthday saya tu saya tidur awal sebab ngantok yang amat...bangun pagi kul 6.30 tengok fon ade msg...rupa nye en suami yang hantar...nak jadi yang pertama ucap kat saya katanya, sebab saya tidur tu yang die msg...suami saya ni bukan jenis yang romantik, so kalau die buat benda macam ni rasa syokkkk la bini dia ni...mihmihmih

Ape pun doa saya moga panjang umur saya, murah rezeki saya, kekal jodoh dan kebahagian saya bersama en suami, moga saya cepat dikurniakan zuriat yang comel-comel, moga keimanan saya bertambah dan moga kehidupan saya yang akan mendatang bertambah bermakna buat semua orang disisi saya...Amin...=)



1 comment:

Thanks for droppin' the comments.