ChurpChurp

Nuffnang ads

Wednesday 28 November 2012

Berenang-renang di Pantai Telok Bahang

Salam...

Telok Bahang merupakan kampung halaman sebelah bapak saya...dekat Kampung Nelayan, Telok Bahang...dulu masa kecik selalu sangat balik sini...dulu-dulu lagi best rumah makcik saya betul-betul berdepan dengan pantai...tdoq malam dengan deruan bunyi ombak...syokkk...hehe...tapi sekarang dieorang ade buat bangunan Perikanan, so pantai pun dah terlindung...bila duduk kat depan rumah dah tak rasa lagi angin sepoi-sepoi bahasa...=)

Sekarang bila dah kawen ni jarang dah balik sana...sebab nak kena balik dua kampung lain lagi...tak sempat...huhu...dua minggu lepas kita orang sekeluarga semua balik sana sebab ada kenduri sepupu saya kawen...so, tak lepas peluang la en suami ngan adik saya ni mandi pantai...

en suami ni suka sangat mandi pantai...kalau balik Langkawi pun selalu ajak g pantai...nasib baik kawen dengan orang Langkawi, boleh la selalu mandi pantai...hahaha...saya tak mandi pun...selalu teman die je...tak suka sangat mandi pantai sebab nanti badan melekit...=)

cantik kan pantai kat sini...
masa ni matahari dah nak tenggelam...
Masa kitaorang kuar g pantai ni pun dah petang...dekat sejam lebih jugak la adik dengan en suami saya ni berenang-renang...syok betui depa...nasib baik dua-dua pandai berenang...

mula-mula mandi dekat tepi-tepi aje...
tengok dah pergi ke tengah dah...menjerit-jerit saya suruh mandi dekat-dekat aje...risau sebab dieorang berdua je yang mandi paling jauh...
jommm...nak balik sudah...
dia pun teringin nak main air jugak...huhu
penjaga towel @ penjaga pantai...=)
emm...best jugak sekali sekali berjalan-jalan dekat pantai ni...plan nye saya, adik ngan akak nak cari siput remis dekat pantai ni...tapi masa ni nan ado...may be bukan masa die kot...kadang-kadang kalau masa die banyak sangat taw...dari kecik-kecik lagi suka cari siput kita orang ni...huhu...entah bila nak g sini lagi...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.