ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 22 November 2012

Fenomena Durian Crepe

Salam....


Nampak tak gambar kat atas tue...rasanye semua orang tahu apekah benda itu kan...hehe...sekarang warga alam maya terutamanya sedang dilanda fonemena Durian Crepe...huhu...siti situ sana sini orang dok bercerita tentang durian crepe ni kan...popular betui benda alah ni sekarang...

Saya punya la teringin nak merasai kenikmatan durian crepe ini...plan nye ingat nak ajak en suami g Sunway Pyramid...kat situ ade jual durian crepe ni...tapi nak di jadikan cerita di suatu pagi dekat opis mber saya tanya...

Member : Fiza tahu tak benda ni ape?sambil tunjuk gambar durian crepe dekat facebook die...
Saya : Lorrr...ni durian crepe la...glamour benda alah ni sekarang...akak tak tahu ke?
Member : Yeke...sedap tak...jiran sebelah rumah akak ade jual...
Saya : Sedap...yeke, beli kat saya ye...teringin ni...hehe

Lebih kurang macam tu la kejadian nye...tak payah la saya susah-susah nak tawaf Sunway Pyramid semata-mata kerana nak makan durian crepe ni aje...huhu...saya sangat la exited nak makan durian crepe ni...hari ni akak opis saya dah bawakan...tak sabar nak tunggu sampai rumah nak makan dengan en suami...saya ingat die mesti suka sebab die suka makan durian....tapi sebaliknye pulak...die makan sikit je...tak sedap katanye...pelik betui en suami saya ni taw...orang semua teringin nak makan durian crepe ni, die tak nak pulak...tapi tak pe, saya suka sebab saya boleh makan semuanye....hahah

dappp taw....=)
Emmm, rasanye sangat la sedap...rasa durian + cream yang sangat lazat...lembut je bila masuk dalam mulut...tak puas rasa makan 6 ketul...=) Nanti kalau ada masa saya nak cuba buat sendiri...baru dapat makan dengan puas...itu pun kalau mood rajin datang la...entah bila tak tahu la...huhu

durian+cream yang nyaaammyyy....
Kalau korang tinggal dekat kawasan Shah Alam tau Klang boleh la tempah dekat akak yang sama dengan saya ni...korang klik durian crepe kalau nak tempah...murah je taw...Adik beradik saya mesti jeles sebab dieorang tak dapat makan lagi....=)

2 comments:

  1. kat sunway kat mane eh akak beli durian crepe tu?

    ReplyDelete
  2. dekat sunway pyramid...saya tak ingat level berape...tapi rasa macam kat level bawah...=)

    ReplyDelete

Thanks for droppin' the comments.