ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 15 November 2012

Salam Maal Hijrah 1434H

Salam...

Sekejab je dah masuk tahun baru lagi...cepat sangat masa berlalu...=) Azam untuk tahun baru banyak sangat...yang baru ade dan yang dari tahun lepas punya azam yang tak tertunai pun ada lagi...heheh

Untuk tahun baru yang ini saya berharap dan berdoa moga dapat menjadi seorang hamba Allah yang lebih sempurna dan taat kepada segala suruhanNya...moga saya dapat mejadi seorang isteri yang terbaik dan sempurna buat suami...moga dapat menjadi seorang anak yang solehah kepada mak bapak dan mak ayah mertua saya....moga dapat menjadi adik dan kakak yang terbaik buat adik,kakak dan abang saya dan juga ipar duai saya...moga menjadi makteh dan maklang yang terbaik buat anak-anak sedara saya...

Doa saya moga Allah izinkan saya menjadi seorang ibu ditahun baru ini...=)...AMIN....emmm, moga segala doa saya ini akan termakbul hendakNya...apa pun segala ketentuaNya adalah yang terbaik kepada setiap hambaNya...

Hari ni saya dan en suami cuti...tapi  tak de pegi mana-mana pun sebab hari Jumaat nanti dah nak kena balik kampung lagi...ada kenduri kendara...=) so, arini kita orang nak duduk rumah dan rehat puas-puas je...huhu

meatball spaghetti
coleslaw
Tiba-tiba je ada gambar makanan ni kan...huhu...ini kisah masa cuti Deepavali aritu...akak saya yang masak semua ni...kita orang pegi makan je...kebetulan adik saya Beah balik cuti semester seminggu...so, akak saya ajak la g makan dekat rumah dia...makan free, lazat taw...hehe...lepak sampai malam, perut kenyang mata ngantok baru balik...=)

sagu gula melaka..
Desert ni saya yang buat di atas permintaan ramai...haha...saya rasa kan satu family saya suka makan sagu gula melaka ni...bapak ngan mak saya tersangat la suka....tapi tidak la en suami saya...manis dan berlemak katanya...huhu...Sekian la cerita cuti Deepavali dan Awal Muharram kami...=)

Salam Maal Hijrah buat semua....=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.