ChurpChurp

Nuffnang ads

Monday 18 March 2013

Cerewet Kahhh???

Salam...

Ape cerita cuti korang...mesti syiokkk kan...heheh...ye la sapa yang tak suka cuti ni kan...lagi lagi orang ferempuanssss...=) Masa cuti dua hari ni la semua keja rumah kita kena settle kan...


Hari Sabtu malam kuar g Uptown Shah Alam untuk tujuan di atas tu...heheh...sampai je dekat simpang nak masuk uptown tengok kereta yang parking banyak sangat...nak masuk ke kawasan uptown pun jemmm...dan tiba-tiba hujan lak tu...terus cakap kat en suami kita g Downtown Cheras la...lama dah tak g situ...en suami ok je....=)

Jalan-jalan dekat Downtown Cheras tu lebih kurang setengah jam je...apa yang di cari tak jumpa lak...kita orang jalan je tak singgah pun mana-mana kedai...sebab rasa tak best Downtown Cheras ni...walaupun gerai-gerai kat sana lagi banyak dari Uptown Shah Alam...tapi hati lagi suka jalan-jalan dekat Uptown Shah Alam...hehehe...buat penat je g jauh-jauh...=(

So, kita orang pun gerak balik g Uptown Shah Alam semula...rajin kan suami saya melayan kerenah bini die ni...nak beli handbag murah pun susahhhh...kalau beli handbag mahal senang la kot nak memilih nye...mihmihmih...tapi tengah-tengah bulan kena tahan nafsu nak beli benda-benda yang tak penting ni...=)

Nasib baik kat Shah Alam dah tak hujan masa kita orang sampai...masa tu dah pukul 1 pagi...tapi kan benda yang saya nak tu saya tak jumpa jugak...membebel je en suami kat saya...hahahah...cerewetttt benar kata nye...balik la kita orang dengan tangan kosong....=)

Esoknye lepas makan tengah hari saya ajak en suami g Plaza Alam Sentral lak...nak cari handbag kat situ...abis nak buat cam na, asyik teringat je kalau tak dapat beli...perangai ferempuansss kan...hahahah...kat situ pun tak de yang saya berkenan...stress dah muka laki ku....huhuhu

En suami cakap tak payah beli la...nanti hujung bulan g Jusco or mana-mana beli yang mahal sikit...tapi saya dah tak dapat menahan perasaan nak pakai handbag baru...so, nak cari jugak hari ni...kuikuikui....xpe, hujung bulan nanti kita beli lagi satu yea en suami...=)

Akhirnya, lagi sekali kita orang g Uptown Shah Alam semula...kalau kali ni kalau saya tak jumpa jugak en suami cakap die malas nak layan saya lagi...hahah...nasib baik saya tiba-tiba terbekenan dekat satu handbag ni...dan terbeli la ia...hahah

Nak beli beg murah pun cerewet kata en suami...ala, mesti la...walaupun murah mesti nak yang cantik kannn...korang rasa saya cerewet ke??? cerewet sikit je kan...hahah...tapi kenyataannye saya ni memang cerewet sedikit orangnye...nak beli sesuatu mesti kena tawaf beberapa shopping mall...hehehe....pengakuan jujur ni taw....=)


Puas hati dennnnnn...beg murah dan cantik di mata saya...hehe...so, esok g keje boleh melaram beg baru...oooyeeeehhhh....

*** enty ditulis pada jam 1.30 pagi sebab tak dapat tidor teringat bag, ehhhh...hahah...bukan la sebab terminum nescafe...maka mata tak nak tidur...help meeee...esok kerja sambil tidur la gamaknya...

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.