ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 2 March 2013

Happy Birthday Ahmad Faizal & Muhammad Aqil Sufyan

Salam...

Ade 3 orang lelaki dalam keluarga saya ni yang lahir bulan Februari...bapak saya, abang saya dan anak abang saya...semuanye lelaki...entry ni nak cerita tentang majlis harijadi lagi...=)

Kak ipar saya bersungguh buat majlis untuk suami dan anak die taw...rajin betul die...awal-awal lagi inform saya suruh balik...tapi nak buat macam mana ade masalah lak di saat akhir...tak dapat balik...so, saya boleh tengok gambar je la...nasib la, duduk jauh cam ni la...huhuhu

So, marilah kita cuci mata tengok gambar sekitar majlis itu...=)


Aduiiii...tengok la makanan nye...rugi benar tak dapat balik...ehehe


Dua jenis bihun goreng...saya taw ini mesti mak saya yang gorengkan ni...dan mesti lazatttt...=)


Selamat Hari Lahir yang pertama buat Muhammad Aqil Sufyan


Aqil with Mak Tok...


Encem kan birthday boy ni...=)


Keluarga abang saya...merah depa malam tu...ibu dan kakak senyum tak ingat...hahah


Adik syok nyanyi lagu happy birthday...


Kek bapak nye Aqil pulak...yang ke 34 kalau tak silap saya...ayooo, dah tu Ahmad Faizal rupanye...haha


uiksss, romantika nye depa....ape pun ateh doakan hubungan ini berkekalan hingga ke hujung nyawa...=)

Banyak lagi gambar ada kat saya ni...malas nak upload banyak-banyak sebab gambar puan blog tak dak...heheh...boleh pulak macam tu kan....=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.