ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 14 March 2013

Di situ....

Salam...

Dua tiga hari dah tak update blog...letih sangat...setiap hari balik rumah masak or buat ape yang patut pastu terus pejam mata tidur....kepala sarat dengan macam-macam permasalahan...huhu

2 minggu lepas sampai sekarang sangat sibuk dekat opis...ada tanggungjawab baru yang saya kena buat...perkara baru yang saya sedang belajar...walaupun agak penat tapi saya mula tertarik dengan bidang ini...sangat mencabar dan stressss....=)

Nanti-nanti saya cerita tentang dunia pekerjaan yang saya sedang terokai sekarang ni yea....

Emmm...macam-macam perubahan berlaku dalam dunia pekerjaan saya sekarang...saya sedang alami hitam putih dunia pekerjaan...semakin hari makin mencabar akal fikiran...kadang-kadang tak tahu nak melangkah ke arah mana...dan takut terlebih langkah yang pasti tak akan dapat di undur kembali...

Apa pun setiap tanggungjawab yang di amanahkan kepada saya akan saya cuba sedaya upaya penuhi selagi tidak bercanggah dengan prinsip saya...saya tak mahu dianggap seperti lembu yang dicucuk hidung...mengikuti sahaja apa kata orang...sekejap di tendang ke utara sekejap di tendang ke selatan...

Yang pasti kita tak mungkin dapat puaskan hati semua orang di sekeliling kita...jika si A kata kamu bagus tak mungkin si B akan kata kamu bagus juga...dan tak mungkin juga kata si A jujur dari hatinya tanpa ada udang di sebalik batu...segala nya mungkin...

Entah lah, makin hari makin hilang minat saya untuk berkhidmat di situ lagi....suasana di situ makin hari makin dingin...moga perasaan ini cepat berlalu dari hati saya ini...=( Dan jika di situ bukan yang terbaik untuk saya redha... 

Moga niat saya untuk mencari rezeki yang halal sentiasa dipermudahkan oleh NYA yang Maha Berkuasa....saya akan sentiasa berusaha dan berdoa untuk kesenangan keluarga besar kami suatu hari nanti...InsyaAllah...

Hampir 2 tahun sudah saya di situ...masih panjangkah jodoh kami???

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.