ChurpChurp

Nuffnang ads

Wednesday 6 March 2013

Untuk Kamu...

Salam...

Weekend aritu teman en suami cari barang kereta...mula-mula kita orang g cari dekat Klang...tapi die lalu je dekat depan semua kedai yang jual rim tanpa berhenti...sebab malas nak tanya tuan nye kedai tu die cakap...ape punya orang ni...hahah...die yang beria ajak g Klang survey harga...tapi akhirnya ke kedai dekat Shah Alam jugak...

Kita orang terus ke Sek 24 Shah Alam...die nak beli dekat kedai ape ntah...katanye die dah tengok sebelum ni...kalau datang dari awal tadi kan senang...membazir minyak kereta je g jauh-jauh...dah la Klang tu sokmo jem...huhu


Sampai je tengok ramai betul orang...banyak kereta yang nak di tukar rimnye...adui, dalam kepala asyik pikir mesti kena tunggu berjam ni...Sampaikan orang yang nak layan kita orang pun tak de...semua pekerja nye sibuk...


Sementara tunggu en suami memilih rim pilihannye saya jalan-jalan sekitar kedai ni dan curi-curi amek gambar...bukan ape orang ramai sangat malu lak nak amek secara terang-terangan...hahaha

Banyak benar pilihan rim yang ade dekat sini...terpaksa la saya tolong en suami memilih sebab die dah rambang mata...heheh...padahal saya bukan tahu langsung tentang aksesori kereta ni...saya pilih yang cantik-cantik di mata saya ni je...tentang kualiti semua saya tak taw...=)


Sementara tunggu en suami bincang harga semua saya terpandang benda ini...macam-macam anugerah kedai ni dah dapat taw...patut la ramai orang...bagus bisness die...

Cuaca aritu panas sangat...berpeluh-peluh ketiak taw...hehe...nasib baik ade tempat menunggu yang ade kipas...sejuk sikit...lebih kurang sejam je proses kita orang tukar rim ni...cepat pulak saya rasa...may be sebab kedai ni ramai pekerja kot...=)


Jeng...jeng...jeng...inilah rupa rim pilihan kami berdua...cantik idok...hehe...tapi mahal betul kan rim kereta ni...tengok biasa aje...sampai ribu raban pun ade...

Berapa lama dah en suami asyik cakap nak cari rim kereta...bulan ni ade rezeki lebih sikit so mari la kita tunaikan impian kesayangan saya itu...syok tengok orang yang kita sayang bahagia...wewitttttt...tersenyum je dia bila bawa kereta pas tu...hahhaha

Untuk yang nak tahu nama kedai ni saya tak ingat tapi ia terletak dekat Sek 24 Shah Alam...biasa orang panggil kedai Ah Kit...harga dekat kedai ni antara yang termurah en suami cakap sebab dah banyak kedai lain die g survey...bos kedai ni pun baik hati...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.