ChurpChurp

Nuffnang ads

Sunday 31 March 2013

Tudung bertingkat-tingkat

Salam...

Macam-macam fesyen tudung yang ada sekarang...perkataan bertudung pun orang dah jarang sebut sekarang sebab lagi stail sebut perkataan berhijab...walaupun maknanye adalah sama aje kan...ada tudung bawal, tudung segera dan macam-macam lagi la...tapi yang tengah hot and spicy sekarang tentunya tudung bertingkat-tingkat...paling glamour mesti tudung FAREEDA kalau yang jenis bertingkat ni...

Harga tudung bertingkat ni pun boleh tahan jugak la...huhu...tadi akak saya datang rumah saya lepak-lepak...aktiviti wajib kami kaum perempuan kalau die datang Shah Alam mesti la jalan-jalan sekitar Jakel Shah Alam ni...maklum la sebelah rumah saya je pun...

Mula-mula masuk butik FAREEDA...akak saya memang nak cari tudung bertingkat ni...banyak pulak koleksi baru FAREEDA kali ni...cun-cun semuanya....saya yang tak berapa suka jenis tudung bertingkat ni pun rambang mata...cuba test jugak la beberapa helai...cun pulak rasa ngan muka saya...hahahah...harga nye boleh tahan la...ade sale katanye, RM100 sehelai...emmmmmmmmmm, pikir panjang gak la nak beli...

Last-last saya cakap kat akak saya nak jalan-jalan dulu...kot-kot terbekenan kat kedai lain...hehehe...pastu masuk butik Ariani...sale jugak dekat sini...tapi koleksi nye tak de yang baru pun...akak saya tu rembat sampai 5 helai tudung kat sini...die memang pantang masuk kedai tudung...

Lepas Ariani masuk butik Hajra pulak...haaa, kat sini koleksi tudung bertingkatnye memang cun melecun...warna die santikkk sangat...tengah dok memilih tu boleh lak die buat happy hour...beli dua helai tudung RM100....harga asal RM79 sehelai...ape lagi kita orang berdua pun rembat la sorang 2 helai...puas hati...hehehe...memang dasar perempuan betul kan...=)


Nak tengok tak ape rupanye tudung yang saya beli tu....kalau nak bertabah lah skrol ke bawah sampai jumpa...mihmihmih.....






































Jeng....jeng....jenggggggggg


































Inilah rupa tudung bertingkat pilihan daku...cun idok....ehehhe...sebenarnye saya ni tak suka sangat dengan tudung fesyen bertingkat-tingkat ni...tapi disebabkan en suami ku suka maka terpaksa la daku memakainya...terpaksaaa keeeeeeeee...hahahah

Bukan la terpaksa...suka je nak pakai tudung ni...tapi tengok masa dan keadaan jugak la...may be boleh pakai masa g kenduri or jalan-jalan ke...nak g opis tu macam tak sesuai kottt...bagi pendapat saya la...=)

Emmm, nanti saya pakai tudung bertingkat ni saya upload gambar kat sini yea...biar korang tengok kesomelan saya memakai tudung ini...kahkahkah...


No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.