ChurpChurp

Nuffnang ads

Monday 11 February 2013

...Happy CNY...

Salam...

Arini baru ade mood nak update...heheh....bukan apa, 2, 3 hariri ni badan tak berape sihat pulak...nasib baik cuti...boleh rehat puas-puas...hari ni baru rasa okes sikit...cuti CNY ni tak dapat nak balik kampung walaupun pada mulanya dah plan nak balik...ada hal yang tak dapat nak dielak kan...so, dok rumah je la kita orang...makan tidor je la...=)

Bangun pagi terus kemas rumah...walaupun raya dah lepas semalam, harini baru sibuk nak kemas rumah...hahah...xpa, kami raya berdua je...cuti lama kan, so kena la kemas rumah kaw-kaw punya...cadar dan segalanye semua saya tukar...kebetulan baru beli tikar, so berubah wajah la ruang tamu rumah saya...tak nak pakai carpet lagi dah sebab banyak habuk...malas nak vakum selalu sebenarnye...heheh

Entry ni sebenarnye nak cerita tentang sambutan CNY kat opis saya aritu...ala, bukan ade ape pun just makan ramai-ramai je...kita orang kalau ade ape-ape perayaan selalu memang buat aktiviti makan-makan ni...opis 1Malaysia katakan...mihmihmih...tapi yang best tahun ni dapat ang pow besar dari tahun lepas...dah dua kali saya dapat ang pow...terima kasih yea puan bos...=)


Makan pizza hut je...tapi syedapppp...nyumnyumnyum...macam-macam jenis ade...sampai petang kita orang makan sebab banyak sangat...=)


Puan bos tengah memberi ucapannye...puan bos ni kalau bercakap susah nak berhenti taw...orang banyak pengalaman dan pandai bercakap kan , cam ni lah gayanye...kite dengar je lah segala amanat nye...heheh


Perempuan-perempuan jelita opis saya...hahah...demoksss nye saya...akak sebelah kiri saya tu anak dah 3 tapi still slim lagi...nak kena tanya apa petua die ni...hahahah


Sesi makan memakan...=)

Selamat menyambut Tahun Baru Cina buat semua yang menyambutnye...moga ong korang semua makin bertambah untuk tahun ini...huhu

Gambar kat atas semua ni adalah dari im a PROUD mama...time kasih ye kak sudi amek gambar untuk kita berdua berkongsi cerita di dunia siber ini dengan cara tersendiri...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.