ChurpChurp

Nuffnang ads

Monday 18 February 2013

Karnival Buku Karangkraft Part 2

Salam...

Karnival pun dah lama habis baru saya terhengeh nak update...malas nak transfer gambar...itulah alasan saya yang terbaik...heheh

Saya g karnival ni dengan en suami dan akak saya...lewat jugak kita orang pergi sebab pagi tu tiba-tiba en suami kena pergi somewhere pulak...kul 2 baru kita orang gerak...waktu yang terbaik sebab tersangatlah panas dan orang yang sangat ramai...

Sampai je terus menuju ke sini...en suami awal-awal lagi dah pesan...beli novel dan buku yang saya nak je pastu terus balik...tak nak jalan-jalan katanye...die kan putera lilin, tak boleh kena panas sikit pun...nanti sakit kepala la ape la...tapi layankan juga kerenah bini dia yang nak g jugak karnival ni...sayang kamuuuu...hahahah


Berpusu-pusu orang mencari novel kesukaan masing-masing...banyak kaum wanita je kat kawasan ni...kalau ade kaum lelaki pun mesi teman isteri atau awek je...hahah


Yang pasti mesti ramai nak cari novel adaptasi kan...so, sangat bagus pihak karangkraft ni sebab dieorang siap-siap buat label cam ni...tak perlu kita nak tawaf kawasan cari novel yang kita nak...besar taw kawasan yang jual novel-novel ni...


Kalau nak bayar wajib la kena beratur...tapi tahun ni punya tak de la kena beratur panjang sangat sebab dieorang buka kaunter banyak...kalau sapa pergi yang tahun lepas punye tahu la cam ne hazab nak bayar....hampir berjam kena beratur....huhu


Masa saya nak bayar ade pulak budak-budak retis ni main game ape tah...so, dieorang pun nak bayar jugak kat kaunter ni...siap mintak laluan bagi dieorang bayar dulu sebab kejar masa...layankan je lah...

Sempat juga saya terpandang kan si Jehan Raja Lawak tu...comei gak die ni...kecik molek je...retis lain yang saya terpandang si Anas Mentor, Alif Aziz dan ramai lagi la...yang tak berapa kenal ramai la...ingat muka je nama tak tahu...hehehe


Teman saya yang setia aritu...sedondon pulak...hikhikhik...sebab bosan tunggu akak saya pilih buku lama sangat kita orang jalan-jalan jugak sekejap...Terpaksa berpayung sebab panas yang amat...


Ini je hasil rembatan saya...sebab ape beli sikit aje??? pertama en suami asyik cakap cepat la pilihhhhhhh...kedua novel beli tahun lepas ade 3 buah yang tak baca lagi...kalau en suami tahu matik la saya...hahah....

Novel Setia Hujung Nyawa tu pun saya baca berapa muka surat je...tak de mood nak baca lagi...sebab bila baca je asyik teringat si Zain ngan si El tu...tak feel langsung...baru nak bayangkan laki yang macho dan ensemmm cam abang aron ajis tu...eheee...

Ntah la sekarang ni bukan zaman baca novel cam dulu-dulu lagi kot...dulu baca semalaman je dah abis satu novel...kena baca sampai abis gak baru puas...sekarang baca satu muka surat dah ngantokkk...perubahan hormon kot...tetiba salahkan hormon...hahah...end...=)


No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.