ChurpChurp

Nuffnang ads

Tuesday 26 February 2013

Suprise !!!

Salam...

Kisah dah lama berlaku tapi baru boleh story kat sini sebab baru jumpa gambarnye...hikhikhik...16 haribulan aritu adik saya kol cakap nak buat suprise untuk bapak kita orang...beli kek hari jadi untuk die...alahai, sian saya dok jauh...tak dapat nak join die orang...dapat tengok gambar je la...huhuhu

Bapak saya mesti suka...bukan ape sejak umur dah meningkat ni kalau kita tak ingat tarikh penting die mau merajuk...dulu-dulu tak kisah lak...makin tua makin manja bapak ai ni...hahah...saya awal-awal lagi dah kol ucap selamat untuk bapak...suh en suami ucap sekali...=)


Adik saya cakap bapak nampak je kek terus cakap ' hampa semua buat apa ni???'...pastu senyum sampai telinga...hahaha...suka la tueee...dapat adiah besday lagi...ehhe


Kelihatan dua orang penyibuk kat situ...adik ngan kakak dua-dua nak berdiri depan kek...amboi adik tu nak berjalan pun tak pandai lagi....nak berdiri jugak...huhuhu...kakak senyum sampai tak nampak mata...hahah


Tengok la dia jugak nak potong kek...kakak ni kan...adik nasib baik tak gaduh...


Ni la dinamakan cucu mithali...hahah...suap kek lagi dia...padahal selalu gadung dengan Tok Apa dia ni...


Bapak sedang menikmati keenakan kek...kek cheese ape ntah dieorang ni beli...mak saya just goreng mee gulung tu dengan buat kuih pulut sekaya kesukaan bapak...=)


Ini la orang nye yang sibuk hantar gambar kat saya...nak suruh saya jeles la tu...sambut birthday pakai baju tidoq je ke uchu oooiiii....hahahah

Rasa bahagia sangat tengok ibu bapa kita gembira kan...sebagai anak membahagiakan ibu bapa adalah tanggungawab kita..tak ada apa yang paling bernilai di dunia ini selain keluarga yang bahagia...moga ikatan keluarga kami sentiasa dalam rahmatNya...Amin....

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.