ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 7 February 2013

Healthy Dinner

Salam...

Pukul 10 baru kita orang dinner malam ni...lambat sekali...huhu...sebabnye en suami kuar main badminton dengan member die...dan saya pulak dah kenyang sebab makan tengah hari banyak tadi...

En suami sekarang asyik la nak menjaga badan nye tu...untuk kesihatan katanye...pergi gym la, main badminton la...dekat rumah pun exercise...rajin buka youtube tengok macam mana cara nak bagi badan ade six pack...kadang-kadang tergelak saya tengok die yang bersemangat tu...sikit-sikit suruh saya amek gambar...=)

Nasib baik saya tak leh exercise teruk-teruk lagi, kalau tak mau die suh saya join die sekali...bukan ape saya malas nak exercise malam-malam sebab nanti berpeluh...pastu nak kena mandi lagi...hehehe

Ehhh, dah lari tajuk lak...heheh...macam biasa kalau malam en suami kuar exercise mesti die nak makan simple-simple aje...selalunye die request nak sanwich la...


Ini la healthy dinner kami berdua tu...healthy lah sangat kan...dengan mayonis bagai...hahah...ini pun dah menjadi kesukaan en suami sekarang...saya kadang-kadang rasa jemu sangat kalau die asyik nak makan ni...tapi ikutkan je lah....=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.