ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 7 February 2013

Projek Terkini Kami Suami Isteri

Salam...

Tajuk bikin gempak je...hahah...projek ni sebenarnye kami buat hujung minggu aritu...projek membuat karipap sardin untuk di frozen kan...huhu...ini kali kedua kita orang buat projek karipap frozen ni...

Bukan untuk jual yea, tapi untuk kami suami isteri makan dikala lapar dan malas...hehe...bukan ape buat sekali harung banyak-banyak cam ni senang...bila nak makan goreng je...tambahan en suami kalau breakfast die suka makan benda ringan selain dari nasi goreng...roti bakar or kuih manis-manis jangan harap die nak makan...terbalik pulak dengan selera isteri die ni...=)


Haritu buat karipap ni saya kelim sendiri je...kecik, besar, senget benget semua ada...tapi kali ini awal-awal lagi dah ajak en suami beli acuannye...senang sikit keje...kepit je siap...huhu


Lebih kurang 50 biji juga la kita orang dapat masa buat aritu...tapi saiz nye comel-comel aje...2 kali en suami ngap dah habis...hehhe...ingat nak buat inti kentang + ayam tapi en suami tak nak...nak karipap sardin jugak...terpaksa la bini ni menurut perintah...=)


Lepas siap semua kita goreng sikit untuk test sedap ke idokkk...hehe...saya bawak juga g opis bagi member opis rasa...semua cakap sedap...tersenyum kambing la saya...hahaha

Tapi yang pasti en suami sangat la suka karipap sardin ni...die la yang sungguh-sungguh ajak saya buat...so, keje saya setiap pagi dah mudah dan cepat...goreng karipap ni je untuk sarapan en suami...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.