ChurpChurp

Nuffnang ads

Wednesday 20 February 2013

Sakit Kepala

Salam...

Dah 4 hari saya asyik sakit kepala termasuk hari ni...telan Panadol Active Fast pun tak de kesan ape-ape...saya selalu kalau sakit kepala telan sebiji Active Fast je...10 minit lepas tu kompem lega sakitnye...

Tapi sakit kali ni dah dekat 4 hari tak baik-baik jugak...ade masa sakit tu datang nyut nyut nyut...sakit sangat...

Bangun pagi tadi ingat nak g keje macam biasa...sebab sakitnya tak de la rasa sangat...tapi en suami ajak jugak g klinik cek dulu...sebab semalam saya tidur awal lagi, sakit kepala...en suami kata badan sya panas semalam...

Sampai je klinik kepala makin sakit...nasib baik g awal...so, orang tak ramai lagi...tuan doctor cakap sebab pertama mungkin saya stress...saya cakap tak kot...sebab kedua saya kurang tidur...saya cakap tak jugak...sebab ketiga tanda awal migrain...ini saya tak sure...huhu...ape pun die bagi cuti rehat sehari...

Lepas makan ubat dalam masa 2 hari kalau masih tak ok kena g jumpa die semula...aduiii, mintak-mintak la saya tak sakit dah lepas makan ubat ni...=)


Orang sakit makan ini aje....huhu...kalau ikut saya nak tidur je...tapi disebabkan tuan doktor pesan sebelum makan ubat kena makan sesuatu dulu...saya kena la ikut perintah sebab nak cepat baik...tapi sempat lagi update blog kesayangan hamba ini...hahah


Mata saya pun dah ngantok ni sebab telah menelan ubat-ubatan ini kot...heheh...en suami kol tadi cakap die kena g site dekat Gerik...die cakap nasib baik dah bawa saya g klinik awal-awal....kalau tak risau lah die nak g jauh-jauh...sebab die may b balik lewat malam nanti...huhuhu...

Alhamdulillah, segala apa yang dirancang oleh Nya adalah yang terbaik buat hamba-hamba Nya....Amin...doakan saya cepat sembuh yea...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.