ChurpChurp

Nuffnang ads

Tuesday 12 February 2013

Pusing-Pusing

Salam...

Dah pukul 3 pagi tapi mata saya masih segar...penangan cuti 3 hari ni namanye...ada lagi baki cuti sehari je...sehari je lagi boleh bangun lambat dan bermalasan di rumah...ehee...kejab betul cuti 4 hari dah nak abis...masa sekarang cepat je berlalu...

Pukul 12 lebih tadi en suami ajak kuar naik keta pusing-pusing Shah Alam...saya on je...huhu...lengang je jalan raya semua...ramai betul yang balik kampung kan...takut pulak nak pusing jauh-jauh sebab sunyi sangat jalan raya...sebab bahaya saya tak kasi en suami g jauh-jauh...

Pastu kita orang lepak minum dekat Restoran Hakim Sek 7...kat situ ramai lak manusia...biasa la itu memang port lepak orang Shah Alam saya rasa...setiap masa penuh je...lagi-lagi masa cuti ni...

Saya bukan setakat minum je siap makan cheese nan lagi...hahah...perut berkeroncong lak...so, terpaksa la makan...heheh...alasan yang terbaik daripada manusia yang kuat makan ni...=)

Dah la yea...ngantok lak mata ni...sebab kekenyangan kot...huhu...saya nk g tidur dah...takut terbangun lambat lak esok...mihmihmih...Selamat pagi sekalian semua....=)


Rindu aihhh kat budak ni...mulut sekarang dah tak boleh diam dah...badan pun kalah mak teh dia ni...membesar bagai johan...huhu

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.