ChurpChurp

Nuffnang ads

Saturday 22 December 2012

Burger Bakar Abang Burn

Salam...

Sapa pernah makan Burger Bakar Abang Burn ni...saya dah...baru je kejab tadi..ehee...Burger Bakar Abang Burn ni baru je buka cawangan nye dekat Seksyen 7 Shah Alam...dekat je dengan rumah saya...kedai die berhadapan dengan Jakel Shah Alam tu...

Tadi lepas teman akak saya beli langsir dekat Jakel kita orang pun singgah sini...en suami tak nak ikut sebab nak tengok bola Thailand vs Singapore...ntah ape-ape game itu pun nak tengok...merajuk sekejap saya dengan die tadi...heheh...saya cakap dekat akak kena g awal sebab nanti mesti ramai orang...


Saya oder ni...tak ingat la nama penuh burger ni...yang saya ingat BEEF SUPREMO CHEESE BURGER...ntah betul ke tak nama die ni...haha...tapi lebih kurang cam tu la...ada daging, cheese, mushroom dan onion ring...harganye RM 10.50...=)


My dear sis yang belanja saya...sebab saya penat dok pilih langsir untuk rumah dia tadi...heheh...makan tak abis pun sebab dia dah makan nasi dekat rumah saya...burger ni seelok nya dimakan ketika berada didalam keadaan yang sangat lapar yea...huhu...kalau tak mesti tak dapat nak abiskan, membazir...


Air ni boleh refill...macam-macam perisa ade...ice lemon tea die sangat sedap...


Daging nye sangat tebal...fresh rasa nye...sedap juga la bagi saya...tapi yang paling bagus dekat kedai Burger Abang Burn ni adalah service...sekejap je oder dah sampai...terbaik betul...nasib baik masa kita orang sampai tu awal lagi...tak de la kena beratur panjang sangat...tapi masa saya tengah makan orang dah mula beratur panjang giler...huhu


Sebagai isteri yang mithali saya pun tapau kan lah burger yang macam ni untuk en suami saya tu...tapi saya balik je dia cakap dah makan nasi pulak...so, separuh je burger ni dia makan...separuh lagi simpan la...pic ni dari fb abang burn yea...malas dah nak amek gambar dekat rumah...heheh

Overall sedap burger ni...tapi saya lagi suka Yazid Burger kot...heheh...lain kali nak try jenis yang lain lak...ayam dengan kambing pun ade taw...so, ape lagi...jom jalan-jalan cari makan...=)

p/s :: adik beradik ku sekalian jangan jeles yea...hahah

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.