ChurpChurp

Nuffnang ads

Friday 21 December 2012

Mimpi Semalam

Salam...

Semalam saya mimpi indah taw...indah sangat...hehe...bangun-bangun pagi tersenyum je ingat mimpi indah tu...kahkahkah...saya ni selalu nye jarang mimpi indah-indah ni...mimpi merepek je setiap malam...semalam dapat mimpi indah rasa syok sangat...tidur pun rasa nyenyak...=)

Korang nak tahu ke ape mimpi indah saya tu...haha...jeng jeng jeng....











skrol lagi sampai jumpa yea......



























Yes, its true...ADAM MUKRIZ... ini lah mimpi indah saya semalam...mimpi keluar jalan-jalan dengan Am...mimpi dok sebelah dalam kereta hitam die tu...hahah...terlebih sudahhhh...

Inilah akibatnye kalau malam sebelum tidor tu saya marathon tengok cerita Adam dan Hawa ni...lama dah tak tengok...tiba-tiba teringat tu yang berepisod saya tengok semalam...sampai terbawa-bawa ke mimpi...=) nasib baik mimpi si Am ni bukan si Johan tu...hehe...semalam en suami ajak tengok movie ape ntah yang die download...saya cakap tak nak sebab nak tengok cerita Adam dan Hawa...pastu dia cakap "benci aihhh"...hahah...

Dalam kereta otw nak g keje tadi cerita la kat en suami mimpi indah saya ni...dia tak cakap ape pun cuma buat muka meluat je...eheee....jeles la tu saya datim dengan Adam Mukriz...=)

Ape pun saya hanya suka watak Adam Mukriz tu je taw...tapi pandai betui Aron Aziz ni lakonkan watak Am ni...sangat-sangat sweet...buat ramai perempuan tergoda dan sampai termimpi-mimpi...kahkahkah...



Walau bagaimana pun this man is my only Lokman Ahmad...heheh...die pun tersangat sweet macam Am tu taw...rajin tolong Fiza die ni...caring...tapi kadang-kadang tu gawang jugak yea...tak kisah la sape yang datang pun  you will always be at the top of my heart...sayang kamu...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.