ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 13 December 2012

Pengadil Gangnam Style

Salam...

Tekanan betul tengok bola malam ni...pengadil dari gangnam style ni memang *&^%$ betul...walaupun pemain Malaysia bermain agak kureng malam ni tapi bertambah kureng dengan perangai pengadil nye...ntah ape ape...saya rasa seluruh rakyat malaysia nak tampar-tampar muka die....gewaammmmmm....


Mereka yang bersetuju dengan saya...hahah...banyak benar status mengutuk pengadil gangnam style tu dekat fb...dia antara penyebab utama Malaysia kalah...en suami lak cakap Raja Gopal patut masukkan Safee Sali dari awal permainan lagi...Mat Yo tak boleh nak serang sorang-sorang sebab pertahanan Thailand hebat...bising je mulut die dok mengomel tadi...=)

Bagi saya pulak pemain Malaysia malam ni agak perlahan...asyik terlepas bola je...tapi mungkin juga sebab Thailand main dengan baik kot malam ni...tak sama macam dieorang main dekat Malaysia aritu...ntah la...ape pun kita dah kalah...=(

Tengok dekat TV1 tadi baru taw ada live tengok bola ramai-ramai dekat Restoran Hakim Sek 7 Shah Alam...kalau taw awal mesti kita orang pun join tengok kat sana sekali...rugi...rugi...rugi...saya tengok bola dekat TV1 sebab suka pengulasnye...sapa lagi kalau bukan Hj Hasbullah Awang...versatile sangat...lawak pun ye jugak...sebut Mat Yo macam Mario dah jadinye...hahah

En suami macam biasa dari awal lagi semangat nak tengok bola ni...sanggup tolong saya masak balik keje tadi sebab nak makan sambil tengok bola...huhu...last-last terkuciwa pulak...bengang je muka dia...=) Nasib baik ade bini die ni dok tenangkan...hahah


Ini la penanang utama en suami malam ni...ayam masak merah...sedap die kata saya masak malam ni...senyum sampai telinga la isteri die ni...heheh...tapi saya pun rasa malam ni saya masak ayam masak merah tersedap saya pernah masak...selalu kalau en suami suruh masak ayam masak merah saya mesti cakap tak pandai sebab asyik tak menjadi aje...huhu...tapi tak pe sekarang dah pandai...=)


Penenang no 2...heheh...daging goreng kunyit...ni saya dah terror masak...senang saje, sape pun taw kan...huhu...makan dengan nasi panas-panas terangkat weiii...ini lah dinner kami tadi bersama telur dadar...sayur tak sempat nak masak...=)

Tetiba tercerita tentang makanan lak...nak buat cam mana...saya dan makanan memang tak dapat nak di pisahkan lagi...=)

Ape pun tahniah Harimau Malaya di atas semangat dan kesungguhan anda semua...you have done the best...doa kami sentiasa bersama walaupun kita tak berjaya melangkah ke final...next time boleh cuba lagi...MALAYSIA BOLEH !!!






No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.