ChurpChurp

Nuffnang ads

Sunday 9 December 2012

Hari ini hari Ahad

Salam...

Waktu ni mesti semua orang kat Malaysia tengah tengok game Malaysia vs Thailand kan...huhu...saya dan en suami pun tengah tengok ni...berdebar-debar rasa nak tunggu sampai habis...Pasukan Thailand kan antara pasukan paling kuat dalam kejohanan Piala Sukuki AFF ni...xpe, kita doa semoga team Malaysia menang dengan bergaya malam ni...=)

Dari semalam lagi en suami cakap harini kita dok rumah je...siang die nak buat keje die bagi siap sebab malam nak tengok bola...lepas tengok game Malaysia, die nak tengok game Man City vs Man United lak...en suami peminat setia Man City taw....semangat betui...hehe...

Hari ni saya tak buat ape-ape pun...masak untuk makan tengah hari je...lepas tu kemas rumah yang dah berhabuk ni...maklumla dah berape minggu, weekend asyik ada hal dekat luar je...kenduri kawen la, bawa mak ngan akak saya jalan-jalan la...alasan, padahal malas nak kemas...=)

Lauk tengah hari kita orang suami isteri...simple je...tapi itu la yang menjadi kesukaan en suami saya...hari-hari masak sambal ikan bilis pun tak pe...=)


Malam saya makan ini...bubur kacang + durian...mak saya buat sebelum die balik petang semalam...saya letak dalam peti sejuk...malam ni teringat nak makan lagi...nyummm, sedap sangat...en suami makan nasi ngan sambal bilis tengah hari tadi...=)

Aduhai, esok dah keje...malas betul nak g keje kalau hari Isnin...huhu...esok ramai member opis cuti lak tue sebab lusa kan Selangor cuti sempena Keputeraan Sultan Selangor...4 hari direct cuti...kebosanan la saya esok...Selamat hari Ahad korang walaupun hari Ahad dah nak habis...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.