ChurpChurp

Nuffnang ads

Wednesday 5 December 2012

Terima Kasih Pak Chaq & Mak Chaq

Salam...

Kali ni nak cerita tentang makan-makan lagi...dah serupa blog jalan-jalan cari makan pulak...huhu...asyik cerita tentang makan je...aduhai, nak buat macam mana hobi tuan blog adalah masak dan makan...hahah...lagi pun ade ke manusia yang tak suka makan kat bumi niee??? Mesti nan adooo...=)

Ini cerita weekend aritu lagi...malam selepas g kenduri sepupu saya dekat gombak kita orang kuar makan Satay Kajang Haji Samuri lak...makan dekat RNR Kinrara je...malas nak g Kajang sebab jalan mesti jem...malam tu kan ade bola Malaysia VS Indonesia...


Abang ipar saya velanja kita orang semua...lebih kurang 25 orang yang join malam tu...panjang meja kita orang...sebelum dieorang sampai kita orang dah siap-siap susun satay semua...



Ini semua sedara sebelah ayah saya...semua mami-mami Penang...cun-cun semua...heheh...Kebanyakan nye tinggal dekat kampung ayah saya, Telok Bahang...datang sini ikut rombongan pengantin...


Mak saya yang suka amek gambar...haha...kalau cakap nak amek gambar mesti dia cepat-cepat senyum...patut la semua anak perempuan dia pun perangai macam tu...keturunan rupanya...=)


Hahaha..tengok tu, kakak saya sedang rakus makan satay...sedap kata mereka...semua makan dengan selera sekali...lepas makan borak pulak...dekat pukul 12 jugak kita orang gerak balik...seronok sekali sekala dapat berkumpul macam ni...meriah kita orang kalau bercerita...orang utara kan cakap suara memang kuat...xboleh nak buat ape dah...hehe...orang dekat rnr ni asyik pandang je...=)

Terima kasih pak chaq Sobri sebab belanja kita orang semua malam tu...moga rezeki pak chaq sentiasa murah...Macam kata sepupu saya malam tu sebelum kita orang balik...

" Terima kasih daun keladi, lain kali jangan lupa belanja kami lagi...hahahah"


No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.