ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 6 December 2012

Kuih Pau Segera yang Mudah dan Lazat


Salam...

Saya sangat suka makan pau kacang merah...tak kisah la pau yang di kukus atau goreng...asal inti dia kacang merah saya sokaaa...selalu beli kat pasar malam pau kacang merah yang goreng...sedap...tapi kat sini saya nak share satu product pau segera yang lazat...first time makan kat rumah sepupu masa raya aritu...siap tanya die beli kat mana dan brand ape semua...

aritu g tesco jalan kat bahagian makanan sejuk beku baru teringat kat pau segera ni...terus saya beli...pau ni korang boleh kukus, goreng atau masak guna microwave...senang je, ala dekat belakang plastic die ada die tulis cara macam mana nak masak pau ni...

saya suka kukus pau ni...bila kukus lembut je...10 minit je siap dan boleh terus makan...huhu....tapi kan pau ni betul-betul comel saiznya...makan 4 biji baru rasa kenyang...haha...pau yang lazat ni keluaran KART'S...macam-macam perisa lagi ada...perisa kaya, pandan, ayam, daging dan segalanya...hehe


saiznya sangat lah comel...3 kali ngap dah abis...=)
 

 cantik pau ni tengok pun terliur kannnn...
 
 
 saya kalau makan mesti sampai 4, 5 biji baru kenyang...en suami lagi la makan banyak...huhu


inti kacang merah nye sangat banyak taw...lemak manis rasanya...memang kegemaran saya la


ni lah pau nye...gambar ni dr en google...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.