ChurpChurp

Nuffnang ads

Sunday 20 January 2013

Durian Crepe Lagi

Salam...

Petang Jumaat aritu macam biasa en suami ambik saya dari tempat keja...masuk je dalam keta tengok atas dashbord ade sesuatu...tahu tak ape...durian crepe uolsss...saya kalau makanan cepat je nampak...hahaha...tambah lagi makanan yang saya suka...

Pastu saya tanya en suami

Pn Isteri :: Kamu beli ke durian crepe ni...

En Suami :: Tak la...member opis bagi...banyak dia beli tadi...

Pn Isteri :: Oooo...ni kamu punya ka? (buat-buat tanya pulak)

En Suami :: Untuk kamu...makan la...kan suka benda ni...

Pn Isteri :: Yeay...terima kacihhh...

Yea-yea saya ingat en suami yang beli untuk isteri dia ni...tengok-tengok kawan yang bagi...baru nak feeling romantika...hahah...tapi ini pun dah cukup romantika la kan...sanggup bawa balik dari opis nak bagi bini makan...heheh

Sedap durian crepe ni...montoks dan gebu sangat...puas makan...aritu g beli beger dekat sek 2...kedai beger depan 7eleven tu...dekat kedai beger tu pun ade jual durian crepe ni...2 biji montoks-montoks juga RM 5...saya tak beli pun tapi tengok je sebab aritu tak de keinginan nak makan durian crepe ni...huhu...


see...betapa gebus nye die...dap...dap...dap...punya la tak sabar, dalam kereta jugak saya makan...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.