ChurpChurp

Nuffnang ads

Thursday 31 January 2013

Karnival Karangkraft 2013

Salam...

Jom ramai-ramai kita memeriahkan Karnival Karangkraf 2013...karnival ni mula dari 1 Feb 2013 hingga 3 Feb 2013 (Jumaat, Sabtu dan Ahad) bertempat di Kompleks Kumpulan Media Karangkraft, Seksyen 15 Shah Alam...pagi pukul 9 dah buka rasanye sampai pukul 7 malam....

Saya tahu ni pun sebab semalam lalu dekat depan Kompleks Karangkraft tu...ade banner besar die tulis tentang ni...pastu terus cakap dengan en suami hari Sabtu suh die bawa saya g sini...=)

Last year karnival saya pergi jugak...sangat best taw...novel-novel sangat lah murah...harga rm 3 pun ade...Majalah Wanita rm 2 je...macam-macam buku ade jual kat sana...tapi masa nak bayar yang paling lemah...beratur panjang yang amat...dah tu semua pegang buku sampai tak cukup tangan...huhu...dan cuaca masa tu panas yang amat...saya jalan sekejap je, tak tahan panas dan orang ramai...

Kali ni saya nak ajak en suami pegi awal pagi sikit...lagi pun rumah saya dekat je dengan Kompleks Karangkraft tu...=) yang pasti saya nak beli novel Setia Hingga Hujung Nyawa...hehehe

Karnival ni bukan saja ade aktiviti menjual je tapi macam-macam aktiviti lain ade...artis pun ramai join karnival ni...novelis-novelis pun ade taw...boleh la dapatkan tandatangan die orang kat atas novel yang kita beli...nak tahu lebih baca banner kat bawah tu...=)

Dengar kata abang Aron Ajis akan ade dekat sana hari Sabtu nanti...harap-harap dapat la saya bertentang mata dengan die...ngehngehngeh...



map nak ke Kompleks Karangkraf...ala, ia dekat dengan banggunan Bank Negara dan Toyota tueee...pic cilok dari sini...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.