ChurpChurp

Nuffnang ads

Wednesday 30 January 2013

Nak abang jadi Zain ke???

Salam...

Setia Hujung Nyawa...haaaa, drama ni la yang sedang menjadi siulan sekarang kan...kat opis, kat facebook, kat rumah dan kat mana-mana la semua dok bercerita tentang Zain dengan Elsarlina ni...jadi satu fenomena lak drama ni sekarang...

Drama ni pun adaptasi dari novel...tapi saya tak pernah baca lagi novel ni...kena g cari ni, cam best je...huhu...sampai akak saya dekat Langkawi nun pun pesan suruh saya belikan novel ni untuk dia...dekat Langkawi katanye tak de...saya rasa ini novel baru sebab kita orang adik beradik semua tak baca lagi...hahah...kita orang semua kaki baca novel...=)

Sebenarnye saya nak cerita tentang en suami saya yang satu tu...die pun terjebak sama tengok citer ni taw...selalu kalau cerita melayu jangan harap die nak tengok...bila saya tanya nape suka citer ni die cakap suka tengok Zain tu...tapi asyik la cakap si Zain tu dayus la, lembik la, ape la...macam-macam...die cakap kalau die dah lama tumbuk muka si Ikram tu...=)

Dialog yang selalu en suami sebut sekarang adalah 'nak abang jadi Zain ke?'...ahahah...ntah ape-ape...contoh macam ni...

en suami :: buat air teh jab...

pn isteri :: ala, kejab la...nak tengok fb ni jab...

en suami :: aikkk...nak abang jadi Zain ke?...hahah

pn isteri :: hahahaha

Zain tu kan suka marah si Elsarlina...konon die pun nak jadi garang+romantik macam Zain tu...aduiiii la...macam-macam suami saya ni...



comei betul dua orang ni...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for droppin' the comments.